AЯКС ГРУП

Офис Асистент

Фирма „АЯКС-1“ ООД търси отговорна и динамична личност за екипа си на позицията Офис Асистент в централен офис гр. Стара Загора

Фирма „АЯКС-1“ ООД е българска компания с повече от петнадесет години опит в животновъдния сектор. Нашата цел е да доставяме на клиентите си висококачествен продукт. Инвестираме средства, време и усилия, за да поддържаме и развиваме дейността си, да постигаме професионалните си цели. Ние ценим служителите си и полагаме усилия да изградим добри партньорски взаимоотношения с тях. Инвестираме в подобряване на условията за работа, повишаване на професионалната квалификация и заедно вървим към постигането на високи стандарти. Горди сме с екипа, който успяхме да създадем през всичките тези години и да запазим нивото на взаимно уважение и лоялност. Станете част от най-ценния ни ресурс. Компанията ни търси да назначи отговорна и динамична личност за нашия екип на позицията Офис асистент в централен офис гр. Стара Загора.

Задължения и отговорности:

  • Посрещане: На гости и посетители на фирмата.
  • Поддържане: На регистър на посетителите.
  • Подготовка и координация: На срещи, включително резервации за зали.
  • Координиране: На куриерски услуги и пощенски пратки.
  • Извършва: Разнообразни задачи, свързани с дейността на офиса.
  • Организиране и поддържане: На професионална офис среда.
  • Организация: На телефонни обаждания и имейли.
  • СъдействиеПри административни задачи като подготовка на документи, архивиране и кореспонденция.
  • Поръчка: На офис консумативи.
  • Координира: Разрешаването на задачи, свързани с поддръжката на офис сградата.
  • Спомага: При организиране и координиране на бизнес пътувания и фирмени събития.
  • Поддържане: На ред и чистота в приемната зона.

Изисквания към кандидатите:

  • Минимум средно образование –  предимство ще имат кандидати с висше образование
  • Опит на подобна позиция е предимство
  •      Умения за работа в динамична среда
  • Отлично владеене на български език (писмено и говоримо)
  • Работно ниво на английски или други езици е предимство
  • Умение за работа с офис техника (принтери, скенери и др.)
  • Много добри компютърни умения (MS Office: Word, Excel, Outlook)
  • Отлични комуникативни и междуличностни умения
  • Организираност и внимание към детайла
  • Позитивно отношение и проактивност
  • Поддържан и представителен външен вид, подходящ за работа с клиенти и партньори

Компанията предлага:

  • Атрактивно заплащане
  • Постоянен трудов договор на пълно работно време
  • Работно място в централен офис гр. Стара Загора
  • Възможност за кариерно развитие
  • Допълнителен социален пакет
  • Корпоративна среда с утвърдени фирмени ценности
Ако считате, че отговаряте на нашите изисквания и за Вас е предизвикателство да докажете своята компетентност, знания и умения на тази позиция, моля изпратете ни Вашите документи за кандидатстване:
  • Автобиография
  • Актуална снимка
на e-mail : hr@ajaxgroup.bg
Вашата кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
С подаването на документите си за кандидатстване за обявената позиция, Вие изрично се съгласявате личните Ви данни да бъдат обработвани и съхранявани за целите на подбора, доколкото и докато е необходимо, съгласно изискванията на Европейския регламент за защита на личните данни.