Фирма „АЯКС-1“ ООД търси отговорна и динамична личност за екипа си на позицията Офис Асистент в централен офис гр. Стара Загора
Фирма „АЯКС-1“ ООД е българска компания с повече от петнадесет години опит в животновъдния сектор. Нашата цел е да доставяме на клиентите си висококачествен продукт. Инвестираме средства, време и усилия, за да поддържаме и развиваме дейността си, да постигаме професионалните си цели. Ние ценим служителите си и полагаме усилия да изградим добри партньорски взаимоотношения с тях. Инвестираме в подобряване на условията за работа, повишаване на професионалната квалификация и заедно вървим към постигането на високи стандарти. Горди сме с екипа, който успяхме да създадем през всичките тези години и да запазим нивото на взаимно уважение и лоялност. Станете част от най-ценния ни ресурс. Компанията ни търси да назначи отговорна и динамична личност за нашия екип на позицията Офис асистент в централен офис гр. Стара Загора.
Задължения и отговорности:
- Посрещане: На гости и посетители на фирмата.
- Поддържане: На регистър на посетителите.
- Подготовка и координация: На срещи, включително резервации за зали.
- Координиране: На куриерски услуги и пощенски пратки.
- Извършва: Разнообразни задачи, свързани с дейността на офиса.
- Организиране и поддържане: На професионална офис среда.
- Организация: На телефонни обаждания и имейли.
- Съдействие: При административни задачи като подготовка на документи, архивиране и кореспонденция.
- Поръчка: На офис консумативи.
- Координира: Разрешаването на задачи, свързани с поддръжката на офис сградата.
- Спомага: При организиране и координиране на бизнес пътувания и фирмени събития.
- Поддържане: На ред и чистота в приемната зона.
Изисквания към кандидатите:
- Минимум средно образование – предимство ще имат кандидати с висше образование
- Опит на подобна позиция е предимство
- Умения за работа в динамична среда
- Отлично владеене на български език (писмено и говоримо)
- Работно ниво на английски или други езици е предимство
- Умение за работа с офис техника (принтери, скенери и др.)
- Много добри компютърни умения (MS Office: Word, Excel, Outlook)
- Отлични комуникативни и междуличностни умения
- Организираност и внимание към детайла
- Позитивно отношение и проактивност
- Поддържан и представителен външен вид, подходящ за работа с клиенти и партньори
Компанията предлага:
- Атрактивно заплащане
- Постоянен трудов договор на пълно работно време
- Работно място в централен офис гр. Стара Загора
- Възможност за кариерно развитие
- Допълнителен социален пакет
- Корпоративна среда с утвърдени фирмени ценности
- Автобиография
- Актуална снимка