Фирма „АЯКС-1“ ООД търси отговорна и динамична личност за екипа си на позицията Административен Мениджър в централен офис град Стара Загора
Фирма „АЯКС-1“ ООД е българска компания с повече от петнадесет години опит в животновъдния сектор. Нашата цел е да доставяме на клиентите си висококачествен продукт. Инвестираме средства, време и усилия, за да поддържаме и развиваме дейността си, да постигаме професионалните си цели. Ние ценим служителите си и полагаме усилия да изградим добри партньорски взаимоотношения с тях. Инвестираме в подобряване на условията за работа, повишаване на професионалната квалификация и заедно вървим към постигането на високи стандарти. Горди сме с екипа, който успяхме да създадем през всичките тези години и да запазим нивото на взаимно уважение и лоялност. Станете част от най-ценния ни ресурс. Компанията ни търси да назначи отговорна и динамична личност за нашия екип на позицията Административен Мениджър в централен офис град Стара Загора.
Задължения и отговорности:
- Планира, организира, ръководи и контролира: Цялата административна дейност в компанията.
- Планира, организира и координира: Дейности по проектиране, внедряване, проверка, актуализация, прилагане, поддържане и развиване на системи и процедури за качествено изпълнение.
- Методически насочва и координира: Административни дейности на всички технически и производствени звена с цел качествено изпълнение по утвърдени процедури и правила.
- Осъществява: Формирането на необходимост от персонал, подбор/ре-подбор, назначаване и обучения. Предлага система за мотивация и заплащане на персонала.
- Планиране: Създава и утвърждава годишен план за обучения на персонала в Организацията.
- Обучения и развитие на персонала: Изготвя и предлага програма за обучение за нуждите на организацията. Следи за нейното изпълнение и реализация. Проследява напредъка и професионалното израстване на служителите. Участва в провеждането на годишни атестации.
- Планира и организира: Необходимостта от избор и внедряване на съвременни информационни системи обслужващи дейността на Организацията.
- Ръководи и контролира: Правилно и безпроблемно функциониране на информационните системи с цел получаване и ползване на навременна и достоверна информация.
- Ръководи и контролира: Дейности свързани с личния състав, ТРЗ, ЗБУТ (здравословни и безопасни условия на труд) и други.
- Организационна култура и ценности: Развива и поддържа корпоративна култура, която насърчава ангажираността на служителите, тяхната мотивация и лоялност към организацията. Следи за спазването на утвърдения Етичен Кодекс на Организацията.
Изисквания към кандидатите:
- Отговорна и мотивирана за дългосрочна работа личност
- Висше образование – Бизнес администрация, Публична администрация и Управление на човешки ресурси са предимство
- Опит в управление и ръководене на процеси и хора на подобна позиция
- Ползването на чужди езици е предимство
- Умения за работа с информационни системи
Компанията предлага:
- Дългосрочно сътрудничество във водеща в бранша компания
- Корпоративна среда с утвърдени фирмени ценности
- Работно място в съвременен административен център в град Стара Загора
- Постоянен трудов договор
- Възможност за кариерно развитие
- Мотивиращо базово възнаграждение за заеманата длъжност
- Възнаграждение по втори стълб свързано с постижения
- Професионални обучения в утвърдени световни организации и структури
- Утвърден корпоративен пакет за длъжността
- Уважение и признаване на постиженията свързани с работния процес
- Автобиография
- Актуална снимка
- Мотивационно писмо